11. 6. 2020.

C vitamin i Eline ploče

"Nada Knežević je ljubimica svih džez muzičara i orkestara koji obožavaju da rade s njom. S njom dugo traju dogovori šta ćemo i kako ćemo, ali čim dođe na binu, s njom čitav orkestar živne. Da mi drugi ne zamere: Nadu sam sa najvećim zadovoljstvom pratio! Ona je savršeni interpretator!"

Vojislav Simić Bubiša


"Kako smo pedesetih redovno sarađivali sa Zagrebom, na jedan koncert trebalo je da idu tri grupe: moj diksilend ansambl, kvintet Radeta Milivojevića "Nafte" i trio Vitas. Kako su pre nas u Zagrebu već gostovali Bora Roković i drugi poznati muzičari iz Beograda, trebalo je pripremiti neku "senzaciju". Moj adut bila je mlada Nada Knežević. Imala je nepunih 16 godina, pevala je "Jesen u Rimu ("Autumn in Rome") i oborila publiku. Nada je uvek bila drska pevačica: kad bi naučila pesmu, slobodno je mogla da izađe pred Saru Von, bez treme. Ali, bila je malo lenja, mrzelo ju je da uči šlagere, nove kompozicije. Međutim, mora se priznati: ona je veliki interpretator, šampion džez-pevanja."

Petar Vujić


"Nada Knežević je fenomenalno pevala. Kao student, često sam odlazio kod nje, znao sam joj i roditelje. Pamtim da je dugo ujutru spavala i da je to meni, studentu koji je ustajao u šest, bilo čudno. Čim bi se probudila, uzimala je „C" vitamin i slušala ploče Ele Ficdžerald!"

Miki Jevremović

"Najbolje jugoslavenske pjevačice su: 1) Ana Štefok, 2) Višnja Korbar, 3) Tereza Kesovija, 4) Nada Knežević i 5) Anica Zubović."

Mišo Kovač (1971)

"Lola Novaković, Anica Zubović, Tereza Kesovija, Nada Knežević... to su naši najbolji glasovi, ali kladim se da ne mogu prodati preko 15 000 ploča sa narodnim pesmama!"

Silvana Armenulić (1972)

"U biti, mi nemamo prave jazz pjevače. Jedina jazz pjevačica bila je Nada Knežević."

Gabi Novak (2016)


"Kao dvadesetogodišnjak, otišao sam na veliku turneju po Skandinaviji sa Nadom Knežević, a posle smo nastupali u Zapadnoj Nemačkoj, u klubovima u koje su dolazili američki vojnici. Do toga je došlo tako što mi je Miša Todorović rekao da Nada traži tri muzičara za turneju, i pridružili smo joj se... Do danas se kod nas nije pojavio niko ko bi tako dobro pevao američki džez kao Nada Knežević."
Jovan Maljoković (2018)

Нема коментара:

Постави коментар