16. 6. 2020.

X Newport (1980)


- Meni je ovo treći put da se pojavljujem na beogradskom Newportu, kaže Nada Knežević.Prvi moj nastup je bio sa beogradskim Big Bandom, prošle godine sam nastupila sa zagrebačkim Big Bandom kojim je dirigovao Miljenko Prohaska, a ove godine sa svojim starim saradnicima, triom Saše Radojčića.

- Kakav je program?

- Ja sam se opredelila za balade ("The Nearness of You", "Lover Man") i za swing ("Won't You Come Home Bill Bailey", "Mr. Paganini"). Malo sam skučena, nemam puno prostora i vremena zbog toga što druge grupe imaju mnogo obimniji program... tako da smo mi morali da idemo na veoma, veoma kratak program. Kratak i jasan. 

- Kakvi su vam planovi, Nado, posle festivala? Ploče, koncerti, gostovanja?

- Bila bih veoma sretna kada bi jugoslovenski kompozitori, oni koje ja veoma cenim za mene napisali muziku, i kada bih uspela da napravim jedan fini album. Tu su: Bora Roković, Predrag Ivanović, Zvonimir Skerl, Jože Privšek. Međutim, oni uglavnom pišu instrumentalni džez, i ja bih zaista bila veoma, veoma sretna kada bi mogli, tačnije, kada bi hteli da za mene napišu vokalni džez, da izdam jednu ploču jugoslovenskih kompozitora i jugoslovenskog džeza.

- Prošle godine sam bila na velikim mukama zbog toga što su Miljenko Prihaska, koji je posle teške bolesti prvi put nastupao, i kompletan orkestar stigli veoma kasno, i za mene uopšte nije bilo vremena za probu. Veče sam delila sa Čikom Korijom i Garijem Bartonom, morate priznati da je to velika odgovornost, i nastupala bez ijedne probe. Međutim, sjajno je ispalo jer su se moje divne kolege maksimalno trudile da to bude onako kako su mediji zabeležili: fino.

Нема коментара:

Постави коментар