4. 2. 2010.

CD box

3 CD Nada Knežević ('09.)




CD 1

01. Nada Knežević - Samo jedan cvet / Ti voglio dare un flore*
02. Nada Knežević - Ba / Ba*
03. Nada Knežević - Napulj / Twist a Napoli
04. Nada Knežević - Ćao / Ciao
05. Nada Knežević - Birili / Birilli*
06. Nada Knežević - Divna noć (Noć bez meseca** / No moon at all*)
07. Nada Knežević - Zanos / Frenesi
08. Nada Knežević - Klementina / Klementine, chérie*
09. Nada Knežević - Fatima
10. Nada Knežević - Divno je igrati tvist / The twist*
11. Nada Knežević - Patatina / Patatina*
12. Nada Knežević - Larina pesma / Lara's theme
13. Nada Knežević - Prava ljubav / Instanst love
14. Nada Knežević - Ciganska noć / Les Gitans
15. Nada Knežević - Moja prva ljubav / Runaway
16. Nada Knežević - Utakmica / La partita di pallone
17. Nada Knežević - Ulicama sreće (Zagreb 62*)
18. Nada Knežević - Dejvi Kroket* / Davy Crocket
19. Nada Knežević - Amor / Darling twist
20. Nada Knežević - Sama / Sei rimasta sola
21. Nada Knežević - Ja i ti / We are brotherhood of man
22. Nada Knežević - Za mesec il' dva (Zagreb 60*)
23. Nada Knežević - Plače sve zbog tebe
24. Nada Knežević - Ne govori svud o tom / Non andare col tamburo
25. Nada Knežević - Biću tamo / Reach out, I'll be there*
26. Nada Knežević - Most
27. Nada Knežević - Želim da sam s tobom / Sway*
28. Nada Knežević - Život teče (Pesma leta 68*)
29. Nada Knežević - Pusti me da plačem / Cry to me*
30. Nada Knežević - Ne reci više da si sam (Beogradsko proleće 66)

CD 2

01. Nada Knežević - Taj sretan dan
02. Nada Knežević - Ako smo bili tuđi
03. Nada Knežević - Jedan sunčan dan (Negde postoji takvo mesto** / Easy street*)
04. Nada Knežević - Plavi drhtaj / Brivido blu*
05. Nada Knežević - Poruka / Recado bossa nova*
      Nada Knežević - Tetovirana ruža***
      Nada Knežević - Uspavanka Opatiji*** (Opatija 59*)
06. Nada Knežević - Hej, šta je s vama ljudi (Hit parada 76*)
07. Nada Knežević - Moja luda glava
08. Nada Knežević - Moju ljubav nisi hteo / You don't have to say you love me*
09. Nada Knežević - Seti se naše ljubavi (Beogradsko proleće 71)
10. Nada Knezevic - Sada divno je sve (Divno je sve** / Sunday morning*)
11. Nada Knežević - Smješi se (Opatija 67)
12. Nada Knežević - Modri snovi (Zagreb  60*)
13. Nada Knežević - Neka pati ko me voli
14. Nada Knežević - Crn je dan bez muzike / Black is black
15. Nada Knežević - Trebalo bi da me znaš
16. Nada Knežević - Moja srećna zvezda (Moja amajlija** / My lucky charm*)
17. Nada Knežević - Mladić i Mendelson (2:57)
18. Nada Knežević - Doneo si ljubav (Beogradsko proleće 74*)
19. Nada Knežević - Daj, ne idi (Kraj** / Cry, baby)
20. Nada Knežević - Osmeh mi daj
21. Nada Knežević - Alexander's ragtime band (bonus track)


CD 3 (live)

01. Nada Knežević - The Nearness Of You
02. Nada Knežević - Lover man
03. Nada Knežević - Comming home Bill Baley (Won't you come home Bill Bailey**)
04. Nada Knežević - Mister Paganini
05. Nada Knežević - Yes, indeed (Dok si tu ****)
06. Nada Knežević - What is this thing called love*
07. Nada Knežević - Comming home Bill Baley
08. Nada Knežević - Spain
09. Nada Knežević - Smooth sailing (album version*)
10. Nada Knežević - Round about midnight
11. Nada Knežević - Comming home Bill Baley
12. Nada Knežević - All of me
13. Nada Knežević - Love for sale
14. Nada Knežević - Malo ljubavi / My kind of love (album version*)
15. Nada Knežević - Idem u Kanzas siti / Kansas City (album version*)
16. Unknown artist - Sad kad te volim*****
17. Nada Knežević - Ti kojem stihove pjevam (Opatija 61, album version*)
18. Nada Knežević - Posle mnogo godina (Posle mnogih zima**, Opatija 61, album version*)
19. Nada Knežević - Poštansko sanduče (album version*)
20. Nada Knežević - Beograd (album version*)
21. Nada Knežević - Mir / Peace, brother, peace

* - podaci koji nedostaju na omotu CD - a,
** - ispravan naziv numere,
*** - numere koje nedostaju na CD - u,
**** - nepotrebni podaci,
***** - numera nepoznatog izvođača.

Нема коментара:

Постави коментар