6. 2. 2010.

Uncategorized

  1. Želim da sam s tobom (Sway)
  2. Kiša i mi (Beogradsko proleće '61)
  3. Ulicama sreće (Zagreb ’62)
  4. Klementina (Klementine, chérie) (’63)
  5. Ne reci više da si sam (Beogradsko proleće ’66)
  6. Smješi se (Opatija ’67)
  7. Pevaj zajedno sa nama ti (Obraz uz obraz '73)
  8. Doneo si ljubav (Beogradsko proleće ’74)
  9. Nek' me reka vodi / To je moj dom (I’m going back home)
  10. Trebalo bi da me znaš
  11. Pusti me da plačem (Cry to me)
  12. Mali krokodil
  13. Ako smo bili tuđi
  14. Osmeh mi daj
  15. Beograd
  16. Most

1 коментар:

  1. Preciznije: navedene pesme (izuzev druge, sedme, devete i dvanaeste) su objavljene na trostrukom CD - u, ali nije poznato na kojim su se nosačima zvuka premijerno pojavile...

    "Kiša i mi" i "Mali krokodil" su snimci sa radija, "Pevaj zajedno sa nama ti" je snimljena za potrebe TV show - a "Obraz uz obraz", a "Moj dom" je raritet iz arhive TV Beograd - a, prikazan u fenomenalnom serijalu pokojnog Dragomira Galeta Jankovića "Dobra stara vremena").

    ОдговориИзбриши